Besökare

tisdag 13 januari 2009

Titelmatchen är avgjord...

...och den slutade läskigt nog så pass jämnt att jag beslutade mig för att dra en "fuling" och hänga upp båda. Den halvnakna tjejen skulle jag aldrig hängt upp överhuvudtaget. Faktiskt lite för magstarkt även för mig, fast nu spelar det ju ingen roll eftersom den kom överlägset sist i omröstningen. För er som träffar mig dagligen - välkommen in i det "nya" arbetsrummet. För er som inte har möjlighet - lägger upp en bild på min vackra arbetsplats inom kort.
Det känns redan nu som att andas ny luft, mer laddad än någonsin, redo att ge järnet, redo att kämpa redo att...leva!
Psykologilektionen igår var innovativ! Jag pratade om olika fobier och psykiska sjukdomar. Tog bland annat upp bacillskräck och kom på den utmärkta idén att ta loss en sits från en toalettstol för att utmana klassen om det var någon som ville provslicka på sitsen... Och en modig, ung man gick fram och slickade på den - underbart! Klassens ögon vändes ut och in medan jag skrattade som en galning. Måndagen var räddad - för tillsammans med alla grattispåfödelsedagenhälsningar så överlevde jag början på veckan, och nu är det ju bara resten kvar. Bra lektioner, skön stämning, trevligt överlag. Det var helt enkelt, som Timbuktu skulle uttryckt sig, GOTT MOS!
Tillägnat toalettslickaren och mina affischer som utstrålar värme och integritet på samma gång!
Fight like a brave!

4 kommentarer:

Awpelqvist sa...

ja usch ja, vette fan om de kändes så mysigt att han verkligen slickade på toa sitsen, men kunde inte sluta garva! än en gång har det ju bevisat sig själv vilka som e snillen...

hängt upp affischerna ännu??

Anonym sa...

Vilken HJÄLTE toalettsitsslickaren är! Hahahaha! Me like!

Anonym sa...

det heter faktiskt gött mos :) det torde väl jag veta jag som bor där nere i götet ;D

Anonym sa...

jag håller mig till tangentbordet..