Besökare

söndag 14 december 2008

Killar är så förbannat ointelligenta!

Sluta för fan bjuda på drinkar ute till tjejer som ändå bara är ute efter att få hora till sig lite gratissprit eftersom att hon vet att killar är så otroligt klena i hjärnan så att de tror att ..."Öhhh, jag bjuder den där bruden på lite drinkar så kanske hon vill följa med mig hem sen....". Kvinnlig frigörelse up my fucking ass alltså. Mannen ska vara gentleman bla bla bla och bjuda när man är ute och bla bla bla, sen utnyttjas bara mongokillar, som inte har något vett att se att hon bara är en player, till att betala svindyra drinkar bara för att kåta killar inte kan använda hjärnan!

Sluta för fan upp med att tro att man äger dansgolvet bara för att man är typ 190 cm lång och ser ut som ett muskelberg. Jo, jag vet att alla tjejer, förutom änglar, älskar killar med muskler eftersom tjejer har en tendens att inte ha tillräckligt starka linser på sig för att se insidan hos killar, men dessa breda, kvinnomisshandlarkillar i företrädelsevis vita åtsittande tröjor som inte har någon som helst rytm i blodet står och tar upp så otroligt mycket plats på dansgolvet med sitt fula cp-juckande så att man blir fullständigt galen av irritation.

Sluta för fan upp med att stå och dissa tjejer och kalla de för vidriga saker bara för att de kanske inte vill prata med dig och dina kompisar eftersom ni är alldeles för på. Bara för att du tror att du är Sveriges snyggaste kille kanske inte tjejerna gör det. Ett nej är väl för fan ett nej, även om ditt uppsvällda ego får sig en rejäl törn. Citat från killtoaletten: " Hon borde för fan tänka lite på vad hon säger till mig, fattar hon inte jag egentligen är för bra för henne. Hon har säkert legat med halva Luleå den jävla bitchen" (skratt från de andra coola killarna i samma ishockeykillarsomtrordeärhäftigafastdebaraärpatetiska gäng)

Sluta överhuvudtaget (jo, jag skriver fortfarande ihop det ordet!) med att göra livet surt för andra bara för att lyfta dig själv till en högre nivå. Ska det vara så svårt att bara kunna gå ut och ha roligt utan att behöva förstöra kvällen för någon annan? Tydligen!

Det intressanta är att vissa människor i ens omgivning faktiskt utan problem skulle kunna droppa namn på värsta dagisnivån bara för att få sig själv att komma i bättre dager. Patetiskt! Gör istället något åt era egna tragiska liv som på nåt sätt tydligen saknar humanism och empati eftersom ni är så förbannat snabba på att halshugga andra människor bara för att ni ser honom/henne som något slags sjukt hot mot er egna ställning i hemmet, jobbet, samhället, dansgolvet eller vart det nu kan vara. Alla måste ju få leva och må bra, men inte fan ska man behöva kränka och trampa på någon annan människa bara för att själv känna sig nöjd och lycklig! Jag tycker att hela den komplexa apparaten som kallas livet, börjar lukta riktigt illa. Tryck ner ctrl, alt, delete och följ med mig härifrån! Till den plats där man får göra som man vill, där människor älskar istället för hatar.

...och imorgon går en era i graven, sista lektionen någonsin med en klass som jag inte vill släppa ifrån mig, en klass som har gett och ger mig så mycket både när det gäller stimulans för intellektet och humorn i mig! Hur ska man avsluta? Med ett korthugget avsked? Med fjäskande fika som verkar ges i överdrift när terminer börjar lida mot sitt slut? Med ett par grabbiga ryggdunkningskramar? Alla minnen från dessa tre år tillsammans med den här klassen får mig att börja gråta och kippa efter luft, för känslan inom mig säger att morgondagen inte kommer att bli ljus. Hoppas någon fått ut något av min blotta existens iallafall, och har ni haft tråkigt så är jag den första att be om ursäkt för det, för det har verkligen inte varit mitt syfte. Lev vidare och fortsätt existera!
Ängeln ger näring till eldarna!

Tillägnat de jag för sista gången ska säga något vettigt till! Nu släpper jag mitt handtag till det platoniska koppel som ni haft runt er hals i snart tre år, hoppas ni fått med er insikten över hur kul man faktiskt kan ha på lektioner utan att nagga i kanten på det som kallas kunskap! Kärlek!

6 kommentarer:

Anonym sa...

lectrHård i mun var man då här, Men snyggt skrivet. Och jävligt sant också..

Anonym sa...

Stackars spända muskelkillar som ser så fåniga ut på dansgolv och överhuvudtaget. Stackars världen för att ingen säger emot.

Awpelqvist sa...

vi kommer sakna lika mycket! svårt att släppa taget om den genom alla år bästa läraren man har haft. läraren som inte bara bryr sig om skolan och står längst fram och dirigerar som en hitler. Fan Rickard "kungen" du är verkligen en människa som berör, som vågar, som agerar inte bara pratar. Tror jag pratar för oss alla när jag säger att du är Älskad!

Sofia sa...

Alla tjejer gillar inte spända muskelkillar! Till exempel jag...

Anonym sa...

3 fantastiska år har det minsann varit!

Anonym sa...

Ruskigt bra skrivet Rickard! DU är och förblir en förebild hos mig!

/Alex, tidigare Mp05