Besökare

onsdag 31 december 2008

Nytt år, samma inställning!

Jag ska försöka hålla i facklan hårt! 09 känns som om det kommer bli ett bra år, och det är inte inför varje årsskifte jag har kännt så kan jag säga. Fast nytt åt och nytt år, det vore roligare och mer intrikat om det var något mer primärt som inträffade än att 31:a december blev 1:a januari, som till exempel att folk som man tycker borde ändra sin attityd och komma ner på jorden ett tag skulle ändra sig bara sådär, ungefär vid tolvslaget. Men saker och ting inträffar inte om man inte själv gör något åt det, så jag kommer då iallafall lysa upp vägen med en brännande låga även efter att detta dygn tar slut. Tack för mig, trevligt år, trevligt att jag startade upp en blogg, trevligt att någon vill läsa den, trevligt att Luleå äger i Elitserien just nu, trevligt att de få akter som peaceandlove har släppt hittills är grymma favoritartister, trevligt att käfta emot! Kram!
Tillägnat Fredrik, tack!

3 kommentarer:

Sofia sa...

ska du åka på Peace and Love?:) mycket trevlig festival!

Anonym sa...

Gott nytt ar!

Halsningar fra Mig og Lanzarote!

Puss

Anton sa...

Gott nytt år =)