Besökare

måndag 16 februari 2009

När man når det där tillståndet av mörker

...så är det bara att öppna skåpet och läsa utvärderingar:
" Han är den enda läraren som faktiskt vill att man ska prestera så bra som möjligt och nå ett bra betyg. Engagemanget är skrämmande bra och han gör allt inom skolan roligt. Han är one of a kind. Man tar år sig av allt han säger och man respekterar honom så mycket så att man vill göra bra ifrån sig . Om alla var som Rickard skulle man aldrig vilja gå hem från skolan. Fler lärare borde ha Rickard som mall för hur man ska undervisa! Rickard kan göra en ointressant grammatiklektion så att det blir som en actionfylld biljaktsfilm. Han gör oxfilé av fläskkotletter!"


Tack alla ni i, och utanför skolan. Mitt egna mörker kommer jag alltid att få leva med, men när jag ser att jag gör era lågor starkare så sipprar det allt fram ljus även genom mitt mörker! Med Sara, ängeln - finns inget helvete!

2 kommentarer:

Awpelqvist sa...

5 av 5 idag! youre the hero

Kristofer Svanberg sa...

Utvärderingen beskriver dig helt korrekt! Bullseye, no doubt.

Lipade som fan i Seven Pounds då Familjen hoppade av lycka i deras nya fina lya!

Och när juden spelade piano!