Besökare

måndag 11 maj 2009

Tönt?

...ja "tönt", ni vet ordet som kännetecknar... ja vad kännetecknar det egentligen?

Enligt vissa kommentarer så är jag en sådan, en "tönt".
Och jag är inte helt hundra procent säker på vad ordet betyder, för det ordet kan ha olika innebörd för olika människor, men jag är positivt inställd till att bli kallad för tönt. Jag känner mig faktiskt som en tönt, jag gillar töntiga saker, jag gillar att visa känslor och att prata om känslor - vilket gör mig till en tönt, eftersom jag är kille, jag gillar töntigt sjuk humor, jag gillar att skämta om att jag ska spöa sjuåringar som är taskiga med mina barn...

Jo, jag är faktiskt en tönt, och jag har faktiskt alltid varit en tönt, för det är töntar och inte coola, populära människor som blir utstötta och spottade på. Töntigt, eller hur?

6 kommentarer:

Kristofer Svanberg sa...

Tönt = cool

så tolkar jag det!

Lindström sa...

Tönt = vard. för dumbom, dumhuvud, fjant, fån, fåne, idiot, jöns, klant, klantskalle, klåpare, knasboll, knäppgök, knäppskalle, loser, nörd, pajas, tok.

Tönt är en töntig beskrivning av dig.

Snarare naivt chargerande.

rocknrolladam sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
rocknrolladam sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
rocknrolladam sa...

"normal" är bara en inställning på maskiner.

NU fick jag till det!

Hedvig sa...

Töntar regerar på jorden!