Besökare

fredag 31 oktober 2008

2000:e gästen måste ju få lite fokus!!!

Nu när man blivit en maktfaktor i bloggandet(hrm hrm) så kommer jag att tillägna nästa blogginlägg till den 2000e gästen. Undrar vem det kan vara...Låt mig veta!
(appropå maktfaktor, läste i kvällstidningen Häxpressen härom veckan att BlondinBella hade fått 2000 KOMMENTARER till sitt senaste inlägg...Och här sitter jag med snart 2000 BESÖKARE...vissa är viktigare än andra, eller är det så att det bara återspeglar tillståndet i samhället överlag? Mode och yta=JA Känslor och orättvisor=NEJ)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gissa vem det blev?

Anonym sa...

Det går inte att rubba Blondinbellas affärsimperium. Inte nog med att hon har media på sin sida, nä, hon har dessutom sin trogna skara fans som förutom att de avgudar henne, också älskar varenda en utav hennes uppdateringar där hon berättar hur hon fikat med sina vänner på det hetaste fiket på Stureplan, eller hur hon har varit på en fisketur i skärgården med sin käre pojkvän.

Nu har dock bloggen gått över till att bli ett enda stort reklamjippo där olika företag får betala för att synas i hennes blogg. Hon säljer olika paket, där det billigaste paketet t.ex innebär att hon nämner ett utav företagets produkter i ett blogginlägg etc.
Det verkar ju vara ett fungerande koncept, för uppenbarligen så fortsätter folk precis som förut att surfa in på allas vår Blondinbellas blogg och mata henne med kommentarer, pengar och framgång.

Nu när din blogg mer och mer börjar hamna på folks tungor så kanske det är ett koncept att fundera över? Du kan ju dessutom byta namn på bloggen till "Brunettrickard", eftersom det säkerligen är ett namn som sätter sig bättre på folks tungor än vad "okonventionell" gör. Jag menar, hur många vet egentligen vad ordet betyder utan att googla upp det före?

Anonym sa...

Dags för dagens goda gärning... För de stackarna som ej vet vad ordet "okonventionell" betyder, så skall jag spara dem lidandet att behöva googla eller att ens slå upp det i en ordbok.

Okonventionell - frigjord, obunden av konvenans, självständig, naturlig, enkel, originell, bohemisk, excentrisk

Kungen, läraren med ett omtänksamt hjärta! sa...

Underbart! Brunettricko..., thats my new namne, men än så länge känner jag mig snäll...ni slipper betala för att få läsa och jag har inga funderingar på att ge er tjänsten "bevakaminbloggviasms" som då skulle kosta 3:95 per blogginlägg!!

Kungen, läraren med ett omtänksamt hjärta! sa...

Käre Anton! Var du nummer 2000? Vad har du för hemsida typ? Har svårt att navigera på alla dina sidor Bond!!

Anonym sa...

Hej! Det var inte igår som man såg eller hade dig som lärare.. Hoppas det är bra med dig! Sköt om dig /Emelie Eriksson, Grästorp

Anonym sa...

Tjena kungen, stämmer bra att jag var din trogne besökare 2000. Jag har så många sidor, dock tror jag nästan bara att den jag har som länk nu (klicka på mitt namn) fungerar. Rock on Rickard!

Anonym sa...

Läser bara en blogg, ty det finns ju bara EN...